Kreativan dizajn vizualnog identiteta
Kreativan dizajn vizualnog identiteta
U vizualni identitet ubrajamo logotip, vizitke ili uredske materijale kao što su olovke, omotnice, rokovnici i sl. Sve to dizajniramo prema vašim smjernicama i u suradnji s vama kako bismo tvrtki dali pravi identitet. Dizajn vizualnog identiteta uključuje izradu dva prijedloga dizajna i dorade odabranog prijedloga do savršenstva.
Usluge grafičkog dizajna
UI dizajn
Dizajn vizualnog identiteta
Dizajn za tisak
Naši nedavni projekti
Naši nedavni projekti
U grafičkom dizajnu ima više toga od stvaranja nečega vizualno privlačnog. Ukratko, zbog brojnih varijacija grafičkog dizajna, dizajner mora posjedovati odgovarajuće vještine, znanje i softver da bi mogao stvoriti vizualno upečatljiv i kreativan dizajn.
U nastavku saznajte više o vrstama grafičkog dizajna i pogledajte neke od naših primjera iz portfelja, koje smo napravili za naše klijente.
Vrste grafičkog dizajna:
Dizajn reklame
Marketing stručnjaci ne bi imali što raditi da nema grafičkih dizajnera! Mi, kreativci, odgovorni smo za te male stvari kao što su dizajn brošura ili vizualno privlačne reklamne kampanje. Grafički dizajn u industriji nekad je bio usmjeren najviše na tisak, dok sada veliki dio dizajna uključuje digitalne medije. Razumijevanje dizajna za tiskani i digitalni dizajn ključno je kako bi se zadovoljite potrebe i želje svakog klijenta.
U dizajn reklame ubrajamo:
Dizajn publikacije
Dizajn publikacije tradicionalno se odnosi na tiskani medij – kao što su knjige, časopisi, novine itd. Međutim, kao i mnoge druge podskupine grafičkog dizajna, tehnološki napredak doveo je do novih mogućnosti u dizajnu publikacija.
Dizajn digitalnih publikacija koristi tradicionalne elemente umjetnosti kao što su boja, tipografija i prostor, a primjenjuje se u dizajnu e-knjiga, biltenima e-pošte, časopisima i sl.
Dizajn animacije (Motion Design)
Ovaj prilično novi stil grafičkog dizajna postao je svestran stilski izbor mnogih dizajnera. Motion design stvara iluziju kretanja upotrebom dijelova grafičkih elemenata, odnosno stvara animacije. Primjere nalazimo na svim digitalnim platformama, a ovo je naš primjer dizajna GIF animacije za ELISA-u.
Korporativni dizajn
Vizualni identitet tvrtke ili brenda djeluje kao lice koje komunicira ton, osobnost i suštinu tvrtke. Grafički elementi kao što su boja, oblici i slike izazivaju određene osjećaje kod publike i diktiraju kako potrošač doživljava marku.
Održavanje dosljednosti brenda ključno je za korporativni dizajn, budući da potrošači reagiraju na prepoznatljive vizualne medije.
Dizajn korisničkog sučelja (UI dizajn)
Dizajn korisničkog sučelja (User interface) fokusira se na estetiku i stil korisničkog sučelja. Svaki vizualni element s kojim će korisnik potencijalno doći u kontakt mora biti promišljeno dizajniran kako bi se optimizirala upotrebljivost sučelja.
Primjer dizajna korisničkog sučelja možete vidjeti u bilo kojoj aplikaciji na mobitelu ili većoj web stranici, a naš primjer dizajna korisničkog sučelja mobilne i web aplikacije pogledajte ovdje: Dizajn mobilne i web aplikacije ELISA