Najsmješniji promašaji u grafičkom dizajnu
Neuspjesi i pogreške u dizajnu mogu nas nasmijati do suza ili zaprepastiti, ali najbolje služe kao lekcija grafičkim dizajnerima o tome što trebaju izbjegavati u svojim projektima. Za dobar dizajn potrebno je puno vještine, vremena i energije. Dobar dizajn ne nastaje slučajno. U nedostatku vremena, energije pa čak i vještine, koje smo maloprije spomenuli, nastaju neke urnebesne pogreške u grafičkom dizajnu. U ovoj objavi podijelit ćemo s vama nekoliko najsmješnijih neuspjeha u dizajnu.
Analna Malezija
Za sam vrh ljestvice najsmješnije greške u dizajnu odabrali smo – ANALNU MALEZIJU ?
Dizajn je nastao 2020. godine povodom Dana Malezije, a trebao je promovirati emisije dostupne za streamanje na Kineskom servisu iQIY. Ono što mi vidimo kao Anal Malaysia zapravo je Anak Malaysia što u prijevodu znači „Dijete Malezije“.
Kineski streaming servis iQIY ispričao se zbog ove neugodne dizajnerske pogreške koja nastala zbog prenatrpanog središnjeg dijela i lošeg odabira fonta. Između riječi „Anak“ i „Malaysia“ uguran je polumjesec i zvijezda malezijske zastave što je stvorilo problem u čitljivosti teksta. Zbog kruga u sredini gore, slova „k“, polumjeseca i zvijezde i još jedne nepotrebne crte pored slova „M“ u sredini vidimo čovjeka koji čuči. ?
Logotip OGC-a
Vjerujemo da drugi primjer promašaja u dizajnu nije bio previše očit, s obzirom da logotip OGC-a u vodoravnom položaju izgleda dobro. Međutim, logotip je bio apliciran na olovke, podmetače za miš i druge materijale koji se gledaju iz različitih smjerova. Na primjer, ako logotip gledate na olovci dok ju držite, logo će izgledati veoma nepristojno! ?
Mama’s baking logo
Jedna pekarnica u Grčkoj postala je popularna na internetu zbog svog smiješnog logotipa. Željeli su prikazati lik mame i pećnice, ali vatra je smještena na nezgodnom mjestu zbog nespretnog dizajna logotipa.
Ipak, za ovu pekarnicu i kafić, neuspjeh u dizajnu bio je uspjeh u poslu. I danas se ponosno služe istim logotipom koji im je donio „slavu“.
Logotip za Nadbiskupijsko povjerenstvo za mlade Katoličke crkve
Nismo sigurni je li ovo pogreška dizajnera ili ironična ideja Nadbiskupije. ? U svakom slučaju, valja biti oprezan s ljudskim figurama. Ovaj logotip je savršeni primjer kako jednostavni oblici u grafičkom dizajnu za čas mogu postati vulgarni.