Kako se radi SEO optimizacija

Optimizacija web stranice zahtjeva vrijeme i novac. Ako nemate vremena, a imate novaca najbolje je za SEO optimizaciju angažirati SEO stručnjaka. Ako imate vremena, ali vam nedostaje novaca, onda pokušajte sami. U nastavku saznajte koji alat možete koristiti za istraživanje ključnih riječi i kako se radi SEO optimizacija da biste povećali vidljivost svoje web stranice u rezultatima pretraživanja.

Ključne riječi u naslovima

Nedavno smo radili SEO optimizaciju za jednu stranicu koja je imala, a u nekim objavama još uvijek ima, naslove nepovezane s temom objave i bez ključnih riječi za koje je trebalo raditi optimizaciju. (Važno nam je objasniti da su loši naslovi u nekim objavama ostali kakvi su i bili zbog zahtjeva autora da ne budu promijenjeni, mada smo napomenuli da to nije način kako se radi SEO optimizacija. ?)

Imaju li vaši naslovi smisla? Možete li ih učiniti konkretnijima ili relevantnijima? Ako možete, samo dajte! Ponekad i mala izmjena u naslovu može učiniti veliku razliku.

Naslovi trebaju reflektirati temu

Na primjer: Imamo naslov “Cipele” i tekst ispod naslova odnosi se na cipele, ali samo na one plave boje. U ovom slučaju bilo bi dobro promijeniti naslov u “Plave cipele”. No, jesmo li u tom naslovu dali sve važne informacije o cipelama plave boje koje prodajemo? Ne, iz naslova nije jasno kome su namijenjene te cipele. Dodajmo naslovu još i riječ “ženske”. Možemo dobiti naslov “Plave ženske cipele”. – Ovaj naslov puno bolje opisuje sadržaj koji se nalazi ispod. I ne samo da daje više informacija čovjeku, nego i tražilicama koje će ovim naslovom bolje razumjeti sadržaj i lakše ga prikazati u rezultatima pretraživanja kao relevantan rezultat.

Istraživanje ključnih riječi

Istraživanje ključnih riječi

Nemojte pretpostavljati da znate kako i što ljudi pretražuju na internetu. Istražite koje ključne riječi ili fraze bi bile najprimjerenije i najbolje za tekst koji pišete. Na primjer, mi smo prije pisanja ove objave istražili koja će fraza ili ključna riječ najbolje opisati sadržaj objave. Ispalo je da je to fraza “Kako se radi SEO optimizacija” i to smo stavili kao naslov.

Alat za istraživanje ključnih riječi

Najbolji i besplatan alat za istraživanje ključnih riječi je Google Keyword Planner. Drugi alati za istraživanje ključnih riječi također su dobri, ali zahtijevaju pretplatu pa ih ne ćemo preporučati.

Kako SEO optimizaciju radi vaša konkurencija

Identificirajte svoju konkurenciju na webu i to ne samo stranice koje nude iste proizvode i usluge nego i one informativne stranice koje su vam konkurencija po ključnoj riječi.

Zapitajte se:

  • Kako vaša konkurencija stoji u organskom pretraživanju u odnosu na vas?
  • Koje su teme o kojima oni pišu, a vi ne?
  • Kako su strukturirali sadržaj i kako su rasporedili ključne riječi?
  • Što rade da bi potaknuli posjetitelje na kupnju?

Osim toga, istražite njihove osvrte i aktivnosti na društvenim mrežama kako biste unaprijedili svoju strategiju prodaje i poboljšali korisničko iskustvo na stranici u odnosu na konkurenciju.

Ima više načina kako se radi SEO optimizacija i dobro je pogledati što više primjera te odabrati onaj koji najviše odgovara vašim potrebama.

Kako se radi SEO optimizacija web stranice

Kako se radi SEO optimizacija na postojećem sadržaju

Optimizacija postojećeg sadržaja radi se na isti način kako se radi SEO optimizacija novog sadržaja. Kod optimizacije postojećeg sadržaja potrebne su izmjene. Istraživanje ključnih riječi i njihovo uvrštavanje u naslove i sadržaj teksta kao i istraživanje konkurencije.

Često se u nekim blogovima može pronaći više objava o istoj temi. Posebno ako te objave nisu dobro rangirane, razmislite o njihovom spajanju u jednu objavu, vodeći računa o ključnim riječima, naslovima, poveznicama itd. Od dvije stare i nekvalitetne objave moguće je stvoriti jednu koja će biti dobro rangirana.

Kako se radi SEO optimizacija za fotografije

Fotografije su izuzetno važne. Vaša objava ili stranica može biti dobro optimizirana i bez njih, ali fotografije su veoma važne jer s njima je sadržaj čitatelju zanimljiviji, a mogu pridonijeti kvalitetnoj optimizaciji stranice i većoj vidljivosti u tražilicama..

Fotografije imaju ALT oznake (alternativni tekst koji se prikazuje kad se slika ne može učitati) i trebaju sadržavati ključne riječi za koje se želite rangirati. Kao i tekstualni sadržaj i fotografije se indeksiraju, pa vas pomoću njih mogu pronaći novi potencijalni klijenti. U opis, odnosno ALT tekst, upišite ključnu riječ i već time ćete napraviti puno za svoj web.

Zaključak

Kako se radi SEO optimizacija nije moguće shvatiti nakon jedne pročitane objave poput ove. U ovoj objavi naveli samo neke ključne stvari na koje je potrebno paziti u SEO optimizaciji za koje vjerujemo da bi vam mogli pomoći.

Za kvalitetan SEO potrebno je imati i kvalitetan sadržaj, a pod “kvalitetan sadržaj” svrstavamo vaš originalni tekst, a ne nešto što ste kopirali s tuđe stranice. U kvalitetan sadržaj ubrajaju se i slike koje pripadaju temi, a osim tekstualnog i multimedijskog sadržaja od neprocjenjive važnosti je i kvaliteta izrade web stranice.

Uz to, potrebno je pratiti statistiku i stvarno je razumjeti. Nije dobro samo gledati krivulje kako iz dana u dan padaju i rastu. Pratite poziciju stranica prema ključnim riječima. Tako možete shvatiti da ste neku objavu optimizirali za ključnu riječ koja vam ne daje dobre rezultate, a jednostavnom zamjenom loše s dobrom ključnom riječi, možete napraviti čuda.

Nadamo se da vam je malo jasnije kako se radi SEO optimizacija, a imate li pitanja o SEO optimizaciji, postavite ih u komentarima.

Napišite komentar

Naša stranica sadrži kolačiće da bi pravilno funkcionirala. Prihvaćanjem kolačića pristajete na njihovo korištenje prema našim pravilima o kolačićima.

Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje kontrolirajte svoje osobne usluge kolačića.

Ovi kolačići su potrebni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Za korištenje ove web stranice koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće:
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zbog performansi stranice koristimo Cloudflare kao CDN server. Time se postavlja kolačić "__cfduid" za primjenu sigurnosnih postavki po klijentu. Ovaj kolačić je strogo potreban za Cloudflareove sigurnosne značajke i ne može se isključiti.
  • __cfduid

Odbij sve
Prihvati sve