U svakoj branši postoji konkurencija, što je normalno i dobro jer veća konkurencija potiče poduzetnike da svoje usluge i proizvode učine boljima. Kad kvaliteta vaše usluge ili proizvoda nadmaši konkurenciju, novi klijenti i kupci doći će putem usmene preporuke. Ali, što je sa konkurencijom na internetu? Kako je pobijediti u rezultatima pretraživanja i kako povećati vidljivost web stranice u pretraživanju? Mislite da je odgovor SEO optimizacija? Jest, ali nije jedino rješenje koje može povećati vidljivost u pretraživanju.
U ovoj objavi saznajte kako možete povećati vidljivost web stranice u rezultatima pretraživanja, pobijediti konkurenciju i zauzeti visoko mjesto u tražilici.
Pišite blog za veću vidljivost web stranice
Ako ste već pročitali neke objave iz našeg bloga, vjerojatno ste već primijetili da uvijek savjetujemo pisanje objava kao jedan od najboljih načina za povećavanje vidljivosti i pozicije web stranice u rezultatima pretraživanja. Naravno, SEO optimizacija je nešto što bi na svakoj web stranici trebalo napraviti, ali nemaju svi poduzetnici jednak budžet. Nekima je izdatak za optimizaciju web stranice jednostavno neprihvatljiv.
Prihvatite besplatan savjet i počnite s pisanjem
Imamo nekoliko klijenata kojima smo napravili izvrsne web stranice u WordPressu. Lijepo su dizajnirane, brze i funkcionalne, ali svejedno smo primili pritužbe tih klijenata da ne dobivaju dovoljno klijenata putem svoje web stranice. Zato osjećaju da im stranica zapravo ni ne treba jer neki od njih više posla dobivaju putem usmene preporuke nego putem weba.
Nažalost, velik broj klijenata misli da je sve riješeno kad završimo stranicu. Prvih tjedan dana misle kako će sada žestoko krenuti u “biznis” i za mjesec dana moći na odmor jer će se “naraditi”. I tako prođe prvi tjedan, pa prvi mjesec, a uskoro i cijela godina u kojoj se nakupe frustracije koje se kasnije izliju na web dizajnera jer – “stranica nije dobra”. I, jednostavno ne shvaćaju da bi sve bilo u redu da su se samo malo potrudili i napisali neku objavu o svom proizvodu ili usluzi.
Znamo da pisanje objava nije lako, zato u našem blogu možete pronaći i neke savjete o pisanju SEO objava ili kako koristiti Chat GPT za pomoć u pisanju tekstova za web.
Za veću vidljivost u rezultatima pretraživanja treba vremena i puno rada
Ne želimo vas uplašiti s ovim “puno rada”. Ne govorimo o mukotrpnom radu. Govorimo o pisanju objava!
Imali smo prije nekoliko godina jednu klijenticu koja nas je verbalno napala jer nakon tri mjeseca nije dobila ni jedan upit. Ljubazno smo pokušali objasniti što treba činiti da bi stranica bila vidljiva u tražilicama i s vremenom isplativa – pisati objave, u najmanju ruku ili objaviti neki post na društvenim mrežama i tako privući posjetitelje. Na to smo dobili nevjerojatan odgovor: “Ja nemam namjeru ništa pisati i ništa raditi“.
Naša reakcija:
Kako povećati vidljivost web stranice za mala poduzeća?
Vidljivost web stranice u pretraživanju presudna je za mala poduzeća ili obrtnike. Ako ste vlasnik malog poduzeća najbolji način da podsjetite svoje klijente i kupce na ono što nudite jest putem bloga. Danas velik broj prodaja i sklopljenih poslova započinje upravo na internetu, u pretraživanju. Gotovo svi koristimo internet za pretragu proizvoda ili usluge prije nego se odlučimo za njih. Što je proizvod skuplji ili veći, to će kupac vjerojatno dublje istraživati kako bi donio ispravnu odluku.
Algoritam Googlea i drugih pretraživača koristi lokaciju pretraživača kako bi korisniku ponudio relevantne rezultate pretraživanja. Lokalni SEO može pomoći u povećanju vidljivosti web stranice među lokalnim stanovništvom i to besplatno!
Vidljivost web stranice u lokalnim pretraživanjima
Da biste lokalno promovirali svoju tvrtku, proizvode i usluge, upotrijebite u svojoj objavi ključne riječi temeljene na lokaciji.
Osim toga, vrlo korisno će biti i označavanje lokacije u objavama. Za to možete koristiti WordPress plugin – Local SEO Yoast, ali možemo preporučiti i besplatni WP plugin GEO my WordPress koji će za ovu svrhu također dobro služiti. Uz ove dvije jednostavne metode sigurno ćete lakše povećati vidljivost stranice u lokalnim pretraživanjima.
Poboljšajte svoje vještine pisanja
Vidljivost web stranice u pretraživanju ovisi i o kvaliteti napisanog sadržaja. Kvalitetniji sadržaj ima bolju vidljivost, a Google jako dobro zna razlikovati kvalitetan sadržaj od lošeg.
Saznajte kako napisati SEO objavu.
Kako napisati dobar tekst za web?
Prije svega, opustite se! Nitko vam ne drži pištolj na čelu i ne morate objavu dovršiti u jednom danu. Dajte si vremena. Čitajte što ste napisali i ako vam ne zvuči dobro, promijenite tekst.
Zatim, ne budite previše kritični. Imamo jednu klijenticu koja svoje proizvode ne zna opisati jer joj je glupo hvaliti se njima… A zašto, pitamo se. Kako da kupac sazna više o proizvodu ako mu vi ne date tu informaciju? Ne morate lagati, ali pohvalite svoj proizvod i istaknite zašto je dobar.
Kako napisati dobru objavu za web i o čemu pisati saznajte u jednoj o naših objava: Tekst za web stranicu | Kako napisati dobar tekst objave za web
Zaključak
Dopušta li vam budžet stručnu SEO optimizaciju web stranice nemate što čekati, kontaktirajte nas! Ako je vaš budžet ograničen, nema problema, sami si možete pomoći pisanjem objava. Čak i kad bi nas angažirali za optimizaciju inzistirali bismo na pisanju objava. Možda bismo mi to radili umjesto vas, a možda ne bi ni prihvatili posao ako vi nemate namjeru surađivati, kao ona spomenuta klijentica. Vidljivost web stranice u pretraživanju nije rezervirana samo za one koji plate, nego i za one koji na web stranici rade.