Microsoft Clarity

Što je Microsoft Clarity i zašto ga instalirati?

Microsoft Clarity besplatan je analitički alat koji vam pomaže analizirati kako korisnici stupaju u interakciju s vašom stranicom pomoću praćenja klikova, praćenja pomicanja i toplinskih karata. U ovom ćemo vam članku pokazati kako instalirati Microsoft Clarity u WordPress.

Toplinske karte

Microsoft Clarity besplatan je analitički alat za web stranice. Pomaže vam da vidite kako korisnici pomicanjem, klikanjem i sl. koriste vašu stranicu. Najvažnija značajka Microsoft Clarity-a je njegova vizualizacija podataka koja uključuje praćenje klikova, izvješća heatmap-a (toplinske karte), snimke sesija i još mnogo toga.

Kako instalirati Microsoft Clarity - toplinske karte

 

Snimke sesija

Toplinske karte vizualno prikazuju kako korisnici pomiču miš, gdje klikću, što biraju ili pomiču. Slično tome, snimke sesija pomažu vam da vidite kako korisnici gledaju vaš sadržaj, gdje provode više vremena i što ih udaljava od vaše web stranice. Te vam informacije pomažu stvoriti bolje korisničko iskustvo za svoje korisnike, poboljšati izvedbu i povećati konverziju prodaje.

Kako instalirati Microsoft Clarity

Slično Googleovoj analitici, Microsoft olakšava uvid u to koje su stranice najpopularnije. Također, možete vidjeti i druge korisne uvide, poput postotka sesija koje imaju “mrtve klikove”. To su klikovi koji nikamo ne idu. Na primjer, korisnici možda klikću na sliku misleći da je to gumb ili veza. Nadzorna ploča također vam prikazuje broj “brzih povrataka” koji se javljaju kada se korisnik pomakne sa stranice, a zatim se vrlo brzo vrati na nju.

Druga korisna statistika su klikovi bijesa kada korisnici brzo kliknu ili dodirnu isto područje više puta. Pažljivo praćenje ovih mjernih podataka može vam pomoći da svoju web stranicu učinite jednostavnijom za korisnike.

Kartica „Recordings“ prikazuje vam snimke različitih korisničkih sesija. Statistika sadrži informacije o korisnikovu uređaju, operativnom sustavu i države, detalje o broju stranica koje su korisnici posjetili, trajanju i vremenu njihove sesije te broju klikova.

Statistika Microsoft Clarity

 

„Recordings“ vam omogućuje da vidite gdje ljudi klikću na vašoj web lokaciji. U ovom primjeru korisnik je više puta kliknuo sliku, možda očekujući da će se ona povezati na stranicu.

Kartica “Toplinske karte” prikazuje toplinsku kartu vaše web stranice. Oni vam pomažu vidjeti koji su odjeljci popularni na temelju broja ljudi koji su kliknuli. Na primjer, na ovoj toplinskoj karti na našoj demo stranici možemo vidjeti da su ljudi pokušali kliknuti na adresu e-pošte na stranici za kontakt.

Toplinska karta

 

U budućnosti Clarity također planira prikazati pomicanje na toplinskim kartama.

Zaključak

Iako nije alternativa platformi Google Analytics-a, Clarity definitivno nudi neke zanimljive značajke poput besplatne toplinske karte i snimanja sesija. Korištenjem toplinskih karata i snimanja sesija trebali biste biti u mogućnosti optimizirati web stranicu ili iskustvo internetske trgovine kako biste poboljšali korisničko iskustvo i povećali prodaju.

Nadamo se da vam je ovaj članak pomogao da naučite kako instalirati Microsoft Clarity Analytics u WordPress.

Kako instalirati Microsoft Clarity - toplinske karte

Vizualizacija korištenja stranice uz toplinske karte

Google Analytics je najbolje rješenje za analitiku jer nudi puno dubljih mogućnosti praćenja. S druge strane, Clarity se fokusira na vizualizaciju korisničkih interakcija s toplinskim kartama i snimkama sesija.

Microsoft Clarity nova je platforma i trenutno nije alternativa daleko superiornijim značajkama Google Analytics-a. Međutim, možete koristiti Microsoft Clarity zajedno s Google Analytics-om, poput toplinskih karata i snimki sesija posjetitelja jer Google te značajke ne nudi.

Preporučujemo instaliranje Google Analytics-a na vaše web stranice. Nakon toga možete slijediti naš vodič u nastavku da biste instalirali Microsoft Clarity u WordPress. Oboje funkcioniraju prilično dobro, bez utjecaja na funkcionalnost vaše stranice.

Kako instalirati Clarity u WordPress

Prvo, morat ćete se prijaviti u Microsoft Clarity, a zatim dodati kôd za praćenje na svoju web stranicu.

Provest ćemo vas kroz postupak korak po korak.

Prijavljivanje u Microsoft Clarity

Prvo idite na stranicu Microsoft Clarity i kliknite gumb “Početak”. Za prijavu vam je potreban korisnički račun za Microsoft, Facebook ili Google. Čim se prijavite, vidjet ćete nadzornu ploču Clarity sa skočnim prozorom za dodavanje novog projekta.

Unesite naziv svog projekta. Možete koristiti domenu svoje web stranice, a zatim unesite URL svoje stranice i odaberite kategoriju web stranice.

NapomenaClarity ne smiju koristiti financijske, medicinske ili državne web stranice.

Clarity - novi projekt

 

Kako dodati Clarity u WordPress

Kôd za praćenje mora biti prisutan na svim stranicama, a najjednostavnije rješenje je instalacija plugina Microsoft Clarity – WordPress plugin | WordPress.org. Kôd za praćenje možete dodati i ručno, ali ovo nije objava za napredne korisnike koji to znaju napraviti i bez uputa, već je objava namijenjena onima koji to ne znaju.

Korištenje Clarity-a

Nakon što instalirate plugin pratite upute za postavljanje dodatka i Microsoft će započeti bilježenje podataka sesije posjetitelja. Međutim, vjerojatno će trebati i do 2 sata prije nego što na svojem računu Clarity vidite bilo kakve rezultate.

Jednostavno se prijavite na svoj Clarity račun nakon nekoliko sati i trebali biste moći vidjeti sažetak aktivnosti na svojoj nadzornoj ploči.

Kako instalirati Microsoft Clarity

Slično Googleovoj analitici, Microsoft olakšava uvid u to koje su stranice najpopularnije. Također, možete vidjeti i druge korisne uvide, poput postotka sesija koje imaju “mrtve klikove”. To su klikovi koji nikamo ne idu. Na primjer, korisnici možda klikću na sliku misleći da je to gumb ili veza. Nadzorna ploča također vam prikazuje broj “brzih povrataka” koji se javljaju kada se korisnik pomakne sa stranice, a zatim se vrlo brzo vrati na nju.

Druga korisna statistika su klikovi bijesa kada korisnici brzo kliknu ili dodirnu isto područje više puta. Pažljivo praćenje ovih mjernih podataka može vam pomoći da svoju web stranicu učinite jednostavnijom za korisnike.

Kartica „Recordings“ prikazuje vam snimke različitih korisničkih sesija. Statistika sadrži informacije o korisnikovu uređaju, operativnom sustavu i države, detalje o broju stranica koje su ko