Želite li koristiti skočne (Popup) prozore na svojoj web stranici?
Popup ili skočni prozori mogu biti vrlo učinkoviti za povećanje prodaje ili povećanje broja preuzimanja aplikacija, ali moraju biti dizajnirani na pravi način. U protivnom biste mogli naštetiti poziciji svoje web stranice na tražilicama.
U ovoj objavi ćemo objasniti koje smjernice pratiti za skočne prozore za mobilne uređaje koji imaju visoku konverziju bez nanošenja štete vašem trudu u SEO optimizaciji.
Kako skočni prozori mogu naštetiti optimizaciji web stranice?
Mobilni popup prozori mogu naštetiti postignutim rezultatima u SEO optimizaciji ako su u suprotnosti s Googleovim smjernicama. Google navodi da web stranice mogu biti rangirane niže u mobilnoj pretrazi zbog upotrebe nametljivih oglasa ili nametljivih skočnih odnosno popup prozora.
Google ne želi da vaš popup prozor pokrije cijelu ili veći dio stranice prije nego što korisnik vidi sadržaj. Evo nekoliko primjera s Googlea onoga što žele da izbjegnete.
Ako se na vašoj stranici pojavi popup prozor koji se odmah pojavljuje, Google može penalizirati tu stranicu. To znači da se vaša stranica neće rangirati tako visoko u Googleovim rezultatima pretraživanja kao inače.
Pitate se zašto onda riskirati stvaranje popup prozora na mobitelu?
Popup prozori pomažu u povećanju stope konverzije što dovodi do više potencijalnih kupaca i prodaje. Zbog toga mnogi vlasnici tvrtki i trgovci i dalje koriste skočne prozore i na mobitelima i na računalima.
Kako izraditi popup prozore prilagođene mobilnim uređajima koji neće naštetiti vašoj poziciji u SERP-u
Postoji nekoliko različitih načina za stvaranje skočnih prozora koji neće naštetiti vašoj SEO optimizaciji:
- Napravite popup prozor na cijelom zaslonu samo ako se pojavljuje nakon odgode.
- Napravite „slide in“ koji pokriva samo manji dio zaslona.
- Za pravne obavijesti koristite samo popup prozore. Primjer toga je popup prozor za GDPR. Google njihovo prikazivanje ni u jednom obliku ne kažnjava.
Zaključak
Slobodno možete koristiti popup prozore da biste postigli prodajne ciljeve u web shopu, samo jednostavno ne budite nasilni. Gledajući portale i njihove popup prozore i reklame, čovjek možda pomisli da je to dobra strategija, ali nametljive popup prozore ne voli ni Google, ni korisnici.