Dizajn loga

Jeste li ikada čuli za uspješnu tvrtku bez loga? Niste? Vjerojatno zato što takva ne postoji. Logotip ima veliki utjecaj na to kako će vaši kupci percipirati vaš brend, proizvod ili uslugu. Dakle, normalno je da želite izvanredan dizajn loga, ali kako doći do takvog dizajna?

Ne brinite! Ova objava pomoći će vam da shvatite što je potrebno za dizajn savršenog loga za vas i vaše poslovanje, od definiranja identiteta vaše robne marke i razumijevanja što čini izvrstan logo, do donošenja pravih odluka o dizajnu.

Najvažniji koraci za dizajn loga:

Shvatite zašto vam je potreban logo. I zašto mora biti super.

Posao je kao ljubav – pokušavate privući prave kupce (partnere) i natjerati ih da se do ušiju zaljube u vaš brend. Zamislite svoj logo kao sliku na svom profilu za upoznavanje. Ako je privlačnost neupitna, natjerat će ljude da se zainteresiraju i pokušaju saznati više o vama. Dakle, moramo izgledati najbolje što možemo, zar ne?

Vaš će logotip imati veliki utjecaj na prvi dojam koji će vaša tvrtka ostaviti: on će vašim klijentima dati informacije o vašem brendu i dati im do znanja odgovara li im.

Budući da je vaš logotip tako bitan dio vašeg brenda, želite biti sigurni da je dobro izrađen. Svi vaši materijali za brendiranje imat će vaš logo, web stranica, ambalaža, posjetnice i sl. Sjajan, profesionalni dizajn loga ne samo da ima moć komuniciranja, on će ostaviti dobar prvi dojam i pomoći vam da se istaknete od konkurencije.

Tražite profesionalni dizajn loga?

Trebate li logo ili dizajn vizualnog identiteta, h1 design je tu za Vas!

Definirajte identitet svoje marke

Logo treba komunicirati osobnost vašeg brenda. Da bismo to postigli, prvo moramo razumjeti što je temeljna osobnost vašeg brenda. Nakon što imate jasnu predodžbu o tome što vas čini jedinstvenim i što je vaš brend, bit će nam puno lakše osmisliti dizajn koji nadopunjuje i upotpunjuje tu sliku.

Evo nekoliko pitanja koja si možete postaviti kako biste definirali identitet svoje marke:

  • Zašto smo pokrenuli ovaj posao?
  • Koja su uvjerenja i vrijednosti važni za nas kao tvrtku?
  • Što radimo bolje od drugih?
  • Što nas čini posebnima?
  • Kad bismo mogli opisati naš brend u tri riječi, koje bi to bile?
  • Koje bismo tri riječi željeli da naši kupci koriste kad nas opisuju?

Pronađite inspiraciju za svoj dizajn loga

Najteži dio procesa dizajna može biti potraga za inspiracijom za logotip. Srećom, imamo nekoliko savjeta za vas koji će vam olakšati razmišljanje o dizajnu svog logotipa.

Dizajn logotipa Box 4 All

Počnite mozgati

Možda ste konceptualna osoba i volite započeti s prikupljanjem ideja. Jedan brainstorming može biti upravo ono što vam je potrebno da odredite izgled i osjećaj logotipa. Evo tri koraka koji će vam pomoći da izvučete najbolje kreativne ideje za logotip:

Brainstorming

Brainstorming je izvlačenje svih ideja (čak i onih stvarno jako loših) i njihovo zapisivanje. Čak i užasna ideja može potaknuti razgovor koji vodi do genijalnog rješenja. Zapišite sve ideje kojih se možete sjetiti.

Razmišljajte kao vaša publika

Sastavite popis riječi koje opisuju vaš brend i kako želite da bude percipiran. Pokušajte shvatiti tko je vaš klijent ili kupac i pokušajte razmišljati kao on/ona i uvijek imajte na umu što bi toj osobi bilo važno.

Razgovarajte s prijateljima

Samostalno mozganje je u redu, ali samo različite ideje mogu potaknuti maštu još jače. Kavu s prijateljima iskoristite za razmišljanje o dizajnu logotipa!

Kada je riječ o razmišljanju o vašem logotipu, nemojte se bojati razmišljati izvan okvira i biti malo drugačiji. Upamtite, samo razmišljate o dizajnu za sada. Grafički dizajner će vašu ideju pretvoriti u stvarnost.

Provjerite dizajn loga svoje konkurencije

Najbolje mjesto zaukrastiposuditi ideje je kod vaše konkurencije! ? Provjerite dizajn loga konkurencije, što bi moglo dobro funkcionirati kod vaše publike, a što biste trebali izbjegavati. Dok uhodite te druge tvrtke, razmislite o tome što ih čini drugačijima od vas i kako možete naglasiti te razlike u svom dizajnu logotipa.

Jasno se izdvojite od konkurencije. Ako sve druge tvrtke u vašoj industriji koriste istu boju, možda biste se trebali odlučiti za neku boju koja će vas istaknuti. Ako su svi tradicionalni, možda će zabavan i moderan logo privući pozornost.

Inspirativan dizajn

Odaberite svoj stil dizajna

Sada kada imate jasniju viziju identiteta svog brenda i osjećate se nadahnuto, vrijeme je da to pretvorite u ideju za dizajn. Mnogo je različitih elemenata koji u dizajnu igraju veliku ulogu, od boja, oblika i grafike do tipografije. Izoliranje svake komponente i onoga što ona može učiniti za vaš logotip pomoći će vam da idete korak po korak, umjesto da se opterećujete cijelim dizajnom odjednom.

Kada razmišljate o svom logotipu, prvo što želite učiniti je odabrati pravi stil dizajna za svoju marku. Ne postoji stil koji odgovara svima, zato treba pažljivo razmisliti.

Klasičan dizajn loga

Trendi logotipi mogu biti zabavni i uzbudljivi, ali mogu brzo zastarjeti. Klasični stil daje logotipu bolju izdržljivost i može vam pomoći da dosegnete širu publiku. Ovaj stil je jednostavan i ne upušta se u lude palete boja, grafike ili fontove. Klasičan stil ljudima govori da ste pouzdani i prizemljeni.

Klasični stil - dizajn loga

Retro ili Vintage stil

Postoji razlog zašto su vintage i retro dizajn već duže vrijeme u trendu. Odmah vas podsjećaju na prošlost i bude osjećaj nostalgije. Vintage logotip govori kupcima da vam je povijest važna i da je sve što prodajete napravljeno kako treba. Izlizani i ručno ilustrirani logotipi u smeđim i bež paletama boja lijepo se uklapaju u ovaj stil.

Moderan i minimalistički dizajn loga

Brendovi često biraju čist i minimalistički dizajn loga kako bi poručili koliko su moderni. Ovaj stil koristi puno razmaka, minimalne detalje i jednostavne linije, što često rezultira elegantnim logotipima.

Minimalistički dizajn loga

Razigran stil

Razigran dizajn logotipa je popularan izbor za brendove s mladim (ili mladima u srcu) ciljanim kupcima. Razigran i neobičan stil obično je šaren i sladak i često koristi simbole ili ilustracije za stvaranje pozitivnog i prijateljskog ozračja. Odlučite se za otkačenu maskotu ili slatku ilustraciju kako biste doveli do izražaja zabavni karakter vaše tvrtke.

Razigrani dizajn loga

Prava vrsta logotipa

Postoji 7 glavnih vrsta logotipa koje možete birati kada izrađujete svoj logotip. Možete odabrati onaj koji najbolje odgovara nazivu vaše tvrtke ili cjelokupnoj estetici ili ih kombinirati kako biste stvorili jedinstveni dizajn.

lettermark logo
Slovni žig
Wordmark logo
Wordmark (riječni) logo

Slovni logotipi

Slovni logotipi (Lettermark) mogu biti izvrsni za pojednostavljenje logotipa vaše tvrtke, posebno ako je vaše ime jako dugo ili ga je teško zapamtiti. Mnoge tvrtke biraju svoje inicijale, sjetite se samo HP-a, CNN-a ili H&M-a. Ovi monogrami mogu biti izvrsni za minimalističke logotipe, ali nisu baš dobri u izražavanju onoga što je vaš posao.

Riječni logotipi

Riječni logotipi (Wordmark) vrlo su jednostavan način korištenja naziva tvrtke kao logotipa. Kako bi im dali osobnost i prepoznatljivu vrijednost, uglavnom su sastavljeni od tipografije – samo pogledajte logotip s riječnim znakom za “Fuse”. Ako imate sjajno ime za svoj brend, ovo bi mogao biti savršen način da ga stavite u prvi plan.

Slikovni logotipi

Slikovne oznake ili simboli logotipa su ono na što pomislimo kada čujemo riječ “logo”. To su ikonografske slike koje su lako prepoznatljive i slikom predstavljaju brend. Možete odabrati nešto jednostavnije ili složenije, ali svakako odaberite simbol koji stvara jedinstvenu vezu s vašim brendom.

Apstraktni logotipi

Umjesto prepoznatljivog simbola, apstraktni logotipi često su napravljeni od geometrijskih oblika. Apstraktna oznaka logotipa sažet će vaše poslovanje u simbol koji je uistinu jedinstven za vas. Ako želite da vaš apstraktni logotip stvori određeno raspoloženje ili osjećaj, saznajte značenja različitih geometrijskih oblika logotipa.

Maskote

Logotipi maskote zabavan su način da svom brendu date osobnost. Oni su često živopisni likovi iz crtića koji predstavljaju vašu tvrtku na prijateljski i pristupačan način.

Kombinirani logotipi

Kombinirani logotip obično se sastoji od simbola, ilustracije i sl.  s riječnim znakom kako bi se stvorio lako prepoznatljiv logotip. Naziv robne marke nalazi se uz simbol ili je integriran u grafički element.

Amblem logotipi

Slično kombiniranim logotipima, logotipi amblema također su često kombinacija riječi i slikovnih elemenata. Obično se sastoje od teksta integriranog u simbol ili ikonu, kao što su značke, pečati ili grbovi.

Obratite pozornost na boju

Boje mogu imati različita značenja. Psihologija iza boja je složena, ali da budemo kratki, bojama možemo izraziti određene emocije. Kako biste saznali više o teoriji boja, svakako pogledajte ovaj detaljni vodič o bojama i njihovim značenjima.

  • Crvena: Crveno označava uzbuđenje, strast i ljutnju. Odličan je izbor ako je vaš brend glasan, mladenački i želite ga istaknuti.
  • Narančasta: Narančasta se mnogo manje koristi od crvene, ali jednako je energična. Ovo je živahna, snažna i razigrana boja.
  • Žuta: Ako želite izgledati pristupačno i prijateljski, žuta je pravi izbor. Odašilje veselu, pristupačnu i mladenačku energiju.
  • Zelena: Zelena boja je iznimno svestrana i može stvarno poslužiti za bilo koju marku. Posebno je prigodna boja za sve koji žele uspostaviti vezu s prirodom.
  • Plava: Plava je vrlo klasičan i uobičajen izbor. Smiruje i hladi te simbolizira pouzdanost i zrelost.
  • Ljubičasta: Ljubičasta može biti vaša karta za luksuzan izgled. Ovisno o nijansi, ljubičasta može biti tajanstvena, eklektična ili ženstvena.
  • Ružičasta: S nijansama poput pastelne ružičaste, milenijske ružičaste ili neonske magenta, ružičasta može dati vašem logotipu odrastao i hladan, ali još uvijek mladenački i ženstven izgled.
  • Smeđa: Smeđa možda isprva zvuči kao čudan odabir boje, ali savršeno odgovara grubim i muževnim vintage logotipima. Vašem brendu može dati ručno izrađen, jedinstven i stari izgled.
  • Crna: Ako tražite elegantan, moderan i luksuzan izgled, crna će biti odličan izbor. Minimalistički crno-bijeli logotip najbolji je način ako želite da bude jednostavan.
  • Bijela: Želite da vaš logotip izgleda čisto, moderno i minimalistički? Koristite puno bijele boje u svom logotipu. Kao neutralna boja djeluje u kombinaciji sa svim drugim bojama, ali dodaje čist, mladenački i ekonomičan štih.
  • Siva: Siva je ultimativna boja ako želite postići zreo, klasičan i ozbiljan izgled. Tamnije nijanse izgledaju misterioznije, dok su svjetlije pristupačnije.

Odaberite pravu tipografiju za dizajn logotipa

Želite odabrati font koji nadopunjuje i upotpunjuje vaš logotip. Postoje 4 osnovne vrste fontova s ​​kojima možete raditi kako biste svom logotipu dali jedinstven izgled:

Serif font

Vidite kako font logotipu Avalona daje šik i bezvremenski izgled? Serif fontovi mogu učiniti vaš logotip klasičnim i vrhunskim. Serif fontovi vrlo su svestrani i izgledaju sjajno s bilo kojom vrstom dizajna, ali posebno dobro funkcioniraju s vintage, elegantnim ili klasičnim dizajnom.

Sans-Serif font

Sans-serif fontovi savršeni su za moderan i čist izgled. Nemaju male nožice koje imaju serif fontovi zbog čega izgledaju vrlo elegantno i jednostavno. Ovo odlično funkcionira za moderne robne marke, poput minimalističkog i cool Delta Salt logotipa iznad.

Script font

Skriptni fontovi podsjećaju na rukopis, a izbor je golem, od elegantnih kaligrafskih fontova do opuštenih i jednostavnih pisama. Upotrijebite ih kako bi vaš logotip izgledao više individualistički, poput logotipa Moon Rabbit iznad.

Display font

Display fontovi su dekorativni fontovi koji su visoko stilizirani i stvarno upadaju u oči. Pogledajte gornji logotip Perfect You koji koristi ovu vrstu fonta kako bi dizajnu dao zabavan štih 70-ih.

Pretvorite svoju ideju za dizajn loga u stvarnost

Nadamo se da vam je ova objava pomogla u stvaranju ideje za logotip vaše tvrtke. Pitate se, što je sljedeće?

Kad imate ideju za svoj logotip, stvorili ste idealnu osnovu za sav materijal za brendiranje koji je potreban vašem poslovanju – bilo da se radi o posjetnicama, dizajnu ambalaže ili web dizajnu. Vaš je logotip polazna točka vašeg brenda, a vaš će dizajner moći stvoriti besprijekoran izgled za vas. I samo tako, vaša tvrtka je spremna pokazati svijetu svoje potpuno novo lice!

Tražite profesionalni dizajn loga?

Trebate li logo ili dizajn vizualnog identiteta, h1 design je tu za Vas!