Post prilagođen SEO-u

Pisanje objava na blogu zahtijeva vještinu. Kako biste zadržali zanimanje čitatelja, trebali biste razmisliti o strukturi svog sadržaja i učiniti ga ugodnim za čitanje. Ako se ljudima sviđa i razumiju vaš članak, bit će mnogo skloniji podijeliti ga na društvenim mrežama, a to će povećati vaš rang i posjećenost web stranice. Dakle, ako želite poboljšati svoje vještine pisanja, vidljivost web stranice u rezultatima pretraživanja i posjećenost, započnite sa savjetima koje donosimo o tome kako napisati objavu prilagođenu SEO-u ili zatražite našu uslugu Copywritinga.

Za neke je pisanje u svrhu SEO-a i ljude kojima tekst treba biti zanimljiv – nemoguć zadatak. Naravno, ključne riječi za koje želite da vas pronađu trebaju biti na istaknutom mjestu ako želite objavu na blogu koja je prilagođena SEO-u. No, pretjerano korištenje ključnih riječi ozbiljno otežava čitljivost vašeg teksta, što nikako ne želite učiniti. Zapravo, velika gustoća ključnih fraza čak može biti signal Googleu da možda trpate ključne riječi u svoj tekst bez smisla i potrebe, a to može negativno utjecati na vaše rangiranje.

Ova objava pruža savjete o pisanju objava na blogu koje su prilagođene SEO-u i čitljive. Ova dva cilja uvijek trebaju ići ruku pod ruku jer pisanje razumljivim jezikom dovodi više posjetitelja i zadržava ih na vašoj web stranici.

Tražite stručnjaka za SEO optimizaciju?

Naša usluga SEO optimizacije uključuje stvaranje jedinstvenog i kvalitetnog sadržaja za Vaš blog.

Prije nego počnete pisati objavu prilagođenu SEO-u potrebno je istražiti ključne riječi

Prije nego počnete pisati, morate istražiti ključne riječi. Ako želite dominirati rezultatima pretraživanja, morat ćete otkriti koje riječi vaša publika zapravo traži.

Kada ste obavili istraživanje ključnih riječi i imate popis ključnih riječi o kojima možete pisati, vrijeme je da počnete. U nastavku pročitajte 8 savjeta koji će vam pomoći da napišete sjajnu objavu prilagođenu SEO-u.

Razmislite o čemu ćete pisati

Prije nego počnete, dobro razmislite o tome što želite napisati. Koja je svrha vaše objave? I što želite da vaši čitatelji učine na kraju? Zapišite odgovore na ova pitanja i razmislite o namjeri pretraživanja koju bi netko mogao imati. Jednostavan način da dobijete uvid u to je gledanjem rezultata pretraživanja za traženi pojam prema kojem želite rangirati svoju novu objavu.

Osmislite strukturu objave

Da biste napisali čitljivu objavu na blogu prilagođen SEO-u, morate stvoriti jasnu strukturu. To znači da svaka objava treba imati:

  • neku vrsta uvoda (u kojem predstavljate svoju temu);
  • tijelo (u kojem je zapisana glavna poruka);
  • zaključak (u kojem sažimate glavne ideje ili izvodite zaključak).

U nekoliko rečenica napišite što želite reći u sva tri dijela teksta. Tako ćete napisati sažetak svoje objave što će vam pomoći da stvorite strukturiranu i čitljivu objavu na blogu prilagođenu SEO-u.

Koristite odlomke i naslove

Svatko koristi paragrafe ili odlomke, ali ne koristi ih svatko dobro. Pokušajte ih napisati tako da ne budu predugi jer bi svaki odlomak trebao imati svoju ideju ili temu. Tekst je inače lakše čitati kad je podijeljen u odlomke, a vizualno izgleda mnogo bolje nego kad je sav tekst nabijen bez ikakvih razmaka. Ovdje vam može pomoći nešto više informacija o vizualnoj hijerarhiji.

Naslovi također pomažu vašim čitateljima da razumiju o čemu se radi u određenom dijelu vašeg teksta. Ako želite da se ljudi lako snalaze u vašim objavama, koristite podnaslove koji će im to omogućiti. Podnaslovi pomažu čitateljima da „skeniraju“ vašu objavu i shvate njenu strukturu. Naslovi nisu važni samo za čitljivost, već i za SEO. Zbog toga savjetujemo korištenje ključnih riječi u nekim od podnaslova.

Doista mislimo na korištenje ključnih riječi u samo nekim podnaslovima, a ne svima jer ako pretjeramo, tekst naslova može postati neprirodan što može odvratiti ljude od čitanja cijele objave.

Koristite povezane ključne riječi

Pretrpavanje vaše objave fokusnom ključnom riječi čini ga manje privlačnim za čitanje, a također može naškoditi vašem rangiranju. Google postaje sve pametniji i želi da pišete sadržaj koji će korisnici voljeti. Ne želi da koristite svoju najvažniju ključnu riječ u svakoj drugoj rečenici jer ima druge načine za analizu teme vašeg teksta. Jedan od načina na koji Google razumije temu vašeg teksta je prepoznavanje sinonima i drugih ključnih riječi koje su povezane s glavnom. Zato biste trebali koristiti sinonime i povezane ključne riječi u cijeloj objavi.

Optimizirajte duljinu objave

Pobrinite se da vaše objave na blogu imaju najmanje 300 riječi. Google voli dugačke članke, no ako je vaš članak predug, ljudima se možda ne će svidjeti. Savjetujemo da pišete duge članke samo ako znate da ste vješt pisac.

Umetnite poveznice na postojeći sadržaj

Ako ste već ranije napisali objavu o istoj ili sličnoj temi, ne zaboravite postaviti poveznice u njihov tekst ili slike. To će vašu novu objavu i one postojeće u blogu učiniti jačima jer pokazujete autoritet u vezi s tom temom. Osim toga, struktura poveznica također je važna za rangiranje na Googleu. I nemojmo zaboraviti da je povezivanje s drugim sadržajem o temi odlično za vaše čitatelje, budući da bi i njih mogle zanimati povezane objave.

To zovemo interno povezivanje, a zbog toga će vaši čitatelji i Google biti zahvalni. Povezivanje pomaže u kretanju po web stranici i razumijevanju odnosa između različitih sadržaja na vašem webu, stoga odvojite malo vremena za međusobno povezivanje sadržaja.

Neka drugi ljudi pročitaju vašu objavu

Prije nego što objavite svoju objavu, neka je netko drugi pročita. Pitajte svoje kolege ili prijatelje razumiju li glavnu poruku vaše objave i zamolite ih da pomognu ispraviti tipfelere i gramatičke pogreške. To vam može pružiti objektivan pogled na čitljivost i privlačnost vašeg teksta. Ako u svom timu imate nekoga tko je stručnjak za temu o kojoj pišete, svakako njega prvog pitajte za mišljenje. Osobe koje znaju nešto o temi o kojoj pišete, mogu doprinijeti svojim idejama i osigurati da vaša objava bude prilagođena SEO-u.

Zaključak

Redovito dodavanje novih objava na vaš blog govori Googleu da je vaša web stranica živa. Ovo je važno jer ako niste aktivni na webu, Google će stranicu rjeđe indeksirati što bi moglo negativno utjecati na rangiranje stranice. Ali nemojte objavljivati novi sadržaj ​​samo radi objavljivanja i bez obzira na to kakav je sadržaj. Pobrinite se da sve što objavite bude visoke kvalitete: informativno i dobro napisano.

Ako imate poteškoća s pisanjem objava, možda bi bila dobra ideja angažirati stručnjaka za to, nekoga poput nas. ?Naša usluga SEO optimizacije uključuje i redovito pisanje kvalitetnih objava koje će zasigurno povećati posjećenost stranice, dijeljenje na društvenim mrežama, a time i količinu novih klijenata.

Tražite Copywritera?

Naša usluga pisanja teksta osigurava jedinstven i kvalitetan sadržaj za Vaš blog ili web stranicu.

Povezane objave